CCM Online
Uitgeverij CCM  -  Europark 24, 4904 SX  Oosterhout  -  Tel: 0900-8282882  -  Web: www.ccmonline.nl       8 maart 2012

Nieuwe Facebookpagina voor Unamic/HCN

Unamic/HCN heeft een nieuwe Facebookpagina gelanceerd. De organisatie wil met de pagina nieuw personeel werven voor de contactcenters. Ook wil ze likes verzamelen op Facebook en volgers krijgen op Twitter.
Lees meer »

Workshop CEM

EarlyBridge organiseert op 11 april in Amsterdam de workshop Customer Experience Marketing (CEM) voor marketingmanagers en marketeers, met als doel de verbetering van klantbeleving van producten en diensten.
Lees meer »
Ingezonden mededeling
Ideale oplossing voor verloning van flexibel personeel:
Payrolling van Tentoo

Hoe werkt payrolling van Tentoo?

Lees meer over payrolling van TentooWij nemen de verloning van uw medewerkers over, inclusief alle verantwoordelijkheden en risico's. U krijgt hier minder verplichtingen en meer vrijheid voor terug.

Wij betalen nettoloon, premies en belastingen, verstrekken loonstroken en verwerken ziek- en herstelmeldingen.

Welke voordelen heeft payrolling van Tentoo?
• Minder arbeidsrechtelijke risico's.
• Uw callcenter agents inzetten wanneer u wenst.
• U hoeft geen ingewikkelde administratie bij te houden.

Kijk op www.tentoo.nl/callcenters voor meer informatie »

Gebrekkige digitale vaardigheden kosten 8% werktijd

De Nederlandse werknemer verliest 8% van zijn werktijd aan ICT die slecht functioneert, en door gebrekkige digitale vaardigheden. Dit betekent een financiële strop van 19 miljard euro per jaar.
Lees meer »

Wie is de Contact Center Manager van 2012?

De jacht op de titel van Contact Center Manager van het jaar 2012 is officieel geopend. Als je denkt een voorbeeld te zijn voor de branche, of een goede kandidaat meent te kennen, doe dan een aanmelding voor deze prestigieuze titel. Op 2 september volgt de ontknoping.
Lees meer »
Ingezonden mededeling
Customer Service is een strategie, geen afdeling.

Beeckestijn Business School Naast onze Contact Center Management opleiding start Beeckestijn Business School in mei met een nieuwe Customer Service Management opleiding.

Hoe blijft u uw klanten die kwaliteit of service bieden die van u wordt verlangd? Dat is de kern van onze nieuwe opleiding. Service is een strategie, start dit jaar nog met uw eigen serviceplan.

Schrijf u hier in voor een gratis proefcollege »

Joint venture SNT en Favela Fabric voor online klantinteractie

Favela Fabric en SNT hebben de krachten begin deze maand gebundeld in een joint venture. Het nieuwe Favela Fabric Services richt zich op bedrijven die online klantdialogen willen organiseren.
Lees meer »

ING geeft klanten het woord

Via hun site biedt ING klanten de kans om hun mening met elkaar te delen en met de bank in gesprek te gaan. Het doel van de bank is om de service te verbeteren.
Lees meer »
Ingezonden mededeling
De Klantcontact DagenDe Klantcontact Dagen 2012

Klantinteractie is één van de cruciale processen in organisaties. En u zorgt ervoor dat dit optimaal verloopt. Dat kunt u doen omdat u voortdurend bezig bent met het verbeteren van uw producten en diensten. Om die inspanningen te belonen is er De Klantcontact Dagen Innovatieprijs. Schrijf nu in en laat zien wat "goed, beter, best!" voor u betekent.

Naar de website

Homepage »
Gratis proefnummer »
Abonnement »
CCM Archief »
Nieuws »
Wie is wie »
Wie levert wat »
Adverteren »

29 maart 2012: het 16e NCCC

Lees alles over het 16e NCCC

29 maart 2012, in het Evoluon in Eindhoven, vindt voor de 16e keer het Nationaal Customer Contact Congres plaats, hét congres voor alle klantcontact- en contactcenter professionals.

Met interessante presentaties van Rijnstate Ziekenhuis, Gemeente Haarlemmermeer, Meeùs en Ziggo.

Diverse experts gaan de interactie met u aan en delen hun kennis, zoals Hans Kardol, Ludo Raedts, Larry Lucardie, Rens Boogerd en Atie de Heer.

Download nu de brochure of ga naar de website voor uitgebreide info.

Brochure 16e NCCC

Contact

Uitgeverij CCM, Europark 24, 4904 SX  Oosterhout
Tel: 0900 8282882, Fax: 0848 354472
E-mail: info@ccmonline.nl, Web: www.ccmonline.nl

Redactie: Redactie CCM
Sales & Marketing: Wilma Tijssen, 06 130 32 732

Uw abonnement

Klik hier als je je abonnement op de CCM Online nieuwsbrief wilt opzeggen.