Customer Contact Magazine

Laatste Nieuws

Vertraging CCM nummer 3
Door omstandigheden is nummer 3 van het Customer Contact Magazine nog niet uitgekomen. Alle 6 nummers zullen dit jaar verschijnen. U kunt nummer 3 verwachten voor begin september.



Lees verder »
7 do's en don'ts van klanttevredenheidsonderzoek
Een succesvolle organisatie moet voortdurend gericht zijn op zijn klanten. De kennis die vanuit marktonderzoek wordt gehaald, is hierbij een onmisbare schakel. Ook op het gebied van customer service is de inzet van...

Lees verder »
Verschuiving naar het verhaal achter de cijfers
De basis van elk klantonderzoek door bedrijven is in de afgelopen jaren niet veranderd. Uiteindelijk draait het nog altijd om de vraag: hoe goed doen we het als bedrijf en leiden onze acties tot verbeteringen? Door de druk van...

Lees verder »
Meten is weten
Nee, we gaan niet in op het belang van meten in de klantenservice-omgeving. En we gaan ook niet in op het relatieve belang dat we moeten hechten aan die cijfers. Ze zijn slechts een indicatie van wat de klant daadwerkelijk meemaakt in...

Lees verder »
Nieuwe privacywetgeving vraagt om meer toezicht
Nieuwe privacywetgeving rond de meldplicht voor datalekken zal dit jaar leiden tot een groeiende vraag naar nieuwe specialistische functies. Dat verwacht werving- en selectiebureau Michael Page Nederland. Het onlangs door de Eerste...

Lees verder »
Yellowbrick voert routering en klantherkenning in
Door routering van klantcontacten en klantherkenning in te voeren, werkt Yellowbrick aan verbetering van de klantenservice. Hiertoe maakt de dienstverlener in op het gebied van mobiel parkeren gebruik van de...

Lees verder »
Bekijk het complete nieuwsoverzicht »

ADVERTENTIES

Uw banner hier?

Voordeel voor CCM Members

Bent u als professional werkzaam of betrokken bij een klantenservice-afdeling, een helpdesk, of een klantcontactcenter?

Bent u werkzaam bij een leverancier die producten en oplossingen biedt voor een beter klantcontact? Dan is een CCM membership een must.

CCM Members genieten veel voordelen, waaronder een abonnement op het vakblad Customer Contact Magazine en gratis toegang tot het jaarlijkse NCCC. U ontvangt tevens het CCM Jaarboek.

Meld u nu aan als CCM Member »